MinFlex

Det skal ikke tage tid at registrere tid!

Derfor har vi gjort det nemt og hurtigt for virksomheder og medarbejdere at holde styr på flekstid og arbejdstid.

MinFlex er effektivt at bruge i det daglige, uanset om man er leder eller medarbejder - og det tager kun få sekunder at tjekke ud og indtaste arbejde. Som leder har man et rigtig godt overblik over flowet i hele virksomheden.

 

I løbet af de sidste par år har MinFlex vist, hvor vigtigt det er med et tidsregistreringssystem, der er nemt, hurtigt, fleksibelt og tilgængeligt overalt. MinFlex er browserbaseret og derfor tilgængelig på både din mobile og stationære platform. Du behøver ikke at installere noget, bare få adgang til systemet via din yndlingsbrowser.

MinFlex er nemt at sætte op, og vi har implementeret instruktionerne direkte i systemet, så hjælpen altid er lige ved hånden. Og hvis der er noget, der generer dig, er du altid velkommen til at kontakte os.

Kontakt os for at aftale en gratis prøveperiode af MinFlex.

Funktioner

We have gradually developed a number of functions and features for MinFlex – and we are continuously in dialogue with our customers around the country. The things you will find in MinFlex include:

Brugere:

  • Godt overblik over den aktuelle flexbalance.
  • Individuel brugerkalender med godt overblik.
  • Registrering af fravær som sygdom, ferie osv.
  • Saldolog, der viser udviklingen i flexsaldoen.
  • Rapportværktøj med eksport til pdf og Microsoft Excel.
 

Ekstra services:

  • Tidsregistrering for timelønnede uden fast arbejdstid og generering af arbejdstidssedler i pdf.
  • Integration med Microsoft Outlook i en selvstændig kalender.
  • Integration med SOFDcore fra OS2.
  • Gruppestyring til større organisationer med flere/mange organisatoriske enheder.
 

Administratorer og ledere:

  • Administrativ brugergrænseflade med godt overblik.
  • Opret brugere og tildel en fast arbejdstidskalender (standardtid).
  • Opret og administrer fraværs- og sygdomstyper manuelt.
  • Hjælp brugerne med alle de samme funktioner, som de selv kan udføre.
  • Opret ferier for alle brugere i hele virksomheden og udeluk enkelte brugere fra ferier efter behov.
  • Activate shared user list with optional info for the day, e.g. who has come in, is on holiday, is sick etc.
  • Få adgang til detaljerede logfiler for brugere.
  • Rapportværktøj med eksport til pdf og Microsoft Excel.
  • Kontaktformular direkte til support.
 

Data:

  • Mulighed for databehandleraftale.
  • Data opbevares fysisk på servere placeret i Danmark hos underdatabehandler Rackhosting ApS.
  • Daglig backup.
  • En af landets bedste oppetider.
 

Under udvikling:

  • Tidsstyring i projekter, hvor man kan tjekke ind og registrere tid på flere forskellige definerede projekter/kunder.

Er du interesseret?

Kontakt os ved hjælp af formularen. Vores team er klar til at hjælpe dig!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Andre produkter